حضرت محمد(ص) در حديثي فرمودند: هرگز انحراف جنسي گسترش پيدا نميکند و در ميان مردم شايع نميشود مگر اينکه عدهاي در آن زياده روي کنند. و در اين صورت به بيماريها و آفتهايي مبتلا ميشوند که در ميان گذشتگان آنان نبوده است.
در برابر گسترش ايدز و بيماريهاي مقاربتي پيشگام شو
روبان قرمز در سال جديد و با راهاندازي سايت جديد امکان فروش و تبليغ محصولات استاندارد زناشويي (جنسي) را توسط کد جاوا در سايت و وبلاگ اعضاي روبان قرمز فراهم آورده است. با قراردادن اين کد شما هم ميتوانيد در ريشهکن شدن بيماريهاي مقاربتي که از برقراري روابط ناسالم جنسي به وجود ميآيد فعاليت داشته باشيد و علاوه بر آن از فروش اين محصولات کسب درآمد کنيد.
سلام
ببخشيد كه دير جواب ميدم. نظرتون رو خوندم و همچنين نظري كه در وبلاگ يا رب العرش العظيم داده بوديد.
اول اينكه در مطالب اگر دقت كرده باشيد گفتم كه معرفت الهي اكتسابي نيست بلكه عنايتيه و خداست كه اونرو به افراد عنايت ميكنه. وظيفه ما آماده كردن ظرفي هست كه قراره اين معرفت در اون ريخته بشه. حالا يك ظرفي مثل ظرف اميرالمومنين علي عليه السلام اينقدر بزرگه كه همه معرفت خدا درش ريخته ميشه و يك ظرفي مثل ظرف من اينقدر كوچيكه كه از خداشناسي جز ذره اي نصيبش نميشه.
فكر ميكنم منظور شما همون آماده كردن ظرف هست كه براي بعضيها ظرفي خدادادي وجود دارد.
در مورد شيخ رجبعلي و امثاله رحمه الله عليهم اجمعين هم اين قضيه صدق ميكنه. چون عواملي غير از عوامل شخصي بر آماده سازي ظرف وجودي انسان تاثير گذار هستند مثل پدر و مادر و حتي لقمه اي كه در زمان بارداري قرار است به بدن طفل برسد كه مثالش را ذكر كرديد.
يك بخش از اينها هم به حالات عوالم قبل از رحم مانند عالم ذر بر ميگرده كه كمي پيچيده است.
اما در وبلاگ يا رب العرش العظيم نوشته بوديد كه آيا علي ميتوانست گناه كند و گفتيد نه! در جواب بايد بگويم آري! علي هم ميتوانست گناه بكند اما نميكرد. در يكي از خطبه هاي نهج البلاغه اميرالمومنين ميفرمايند اگر خدعه و نيرنگ گناه نبود به معاويه نشان ميدادم كه من مكار ترين انسان هستم. اگر... حضرت به ترتيب گناهاني را كه معاويه انجام ميداد را نام ميبرند و ميفرمايند اگر گناه نبود من بهتر از معاويه ميتوانستم دست به اين كارها بزنم. پس حضرت ميتوانستند اما چون معرفت كامل به خدا و كنه گناهان داشتند آنرا انجام نميدادند.
مثلا شما اگر غذاي متعفن و لجني ببينيد آيا آنرا ميخوريد؟هرگز!! اما اين به معناي عدم توانايي شما نيست.
اميدوارم روشن شده باشد.
با ادامه مطلب به روزم
چطور به معرفت خدا برسيم؟
يا علي
حج ما كجا؟ حج حبيب خدا كجا؟؟
خداوند حب حسين ع را دارد.
بر پرچم مهدي عج هنگام ظهور نوشته است :
يا لثارات الحسين ع
يعني؟
من طالب خونهاي به ناحق ريخته حسين ع و اهل بيت خواهم بود.
آرزوي همه شيعيان بايد اين باشد:
خدايا به من توفيق ده كه انتقام خون تو را كه از رگ هاي بريده حسينت ريخته شد بگيرم.
سلام عليكم
عيد شما مبارك
تفسير اين شعر ميشه برعكس تفسير ...
هر كسي از ظن خود شد يار من!
يا علي ع
دل مجنون من به روزم و منتظرت
با سلام
شعر زيبا و پر احساسي بود
تا بدي نباشد هيچ خوبي تحقق پيدا نمي کند
تا بي مهري پيدا نشود منزلت عشق مشهود نيست
مثل دنياي ما که باوجود کافرانش شکوه ايمان مومن
تثبيت ميشود وتجلي مي يابد
وتا شکست و باختي نباشد پيروزي وبردي پديدا ر
نمي شود
عيدتون مبارك
خدانگهدار
سلام.....ميبخشيد كه يه مدتي نيومدم......اين شعر صد در صد وافعيت.....همه چيز زيباست اگر زيبا ببيني.....ولي بعضي ها دوست دارن همه چيز رو وارونه ببينن.....بعضي ها هم اصلا نميبينن
به نام حضرت عشق
اهل ادبيات نيستم كه تفسيرش كنم ولي ازش خوشم اومد مخصوصا از آخرين قطعه
مهر مي ورزيم پس هستيم
به نام خدا و با سلام به شما دوست عزيز.
شعر زيبايي بود. دقيقا تجلي اين معني هستش كه جام دريا و محبت خدا و اهل بيت تكميل هستش . اين ما هستيم كه به اندازه وسعمون برداشت ميكنيم.
در پناه حق باشيد.
سلام.
خسته نباشي .بازم گل كاشتي.
راستي ازينكه به حرفت عمل كردي و در اولين فرست مارو هم لينك كردي ممنونم
(من كه لينك كردم)شمارو نمي دونم كه منظورت از لينك كردن چي بوده
با سلام اعياد شعبانيه بر شما تهنيت باد
مراد از ظهور:
چشم دل ما بر اثر تيرگي هاي نفساني قدرت ديدن آفتاب وجودي انسان کامل و خليفه الله في العالمين را از دست داده است و لذا چون شب پره آفتاب را غايب مي پنداريم وگرنه او مظهر اتّم اسماي الهيه است و غيبت بدان معناي معهود در حضرتش براي اهل بصيرت معني ندارد . پس مراد از ظهور حضرتش از پس پرده غيبت يعني از پس پرده چشمان نابيناي ما ظهور کند که بينا شويم . تا آفتاب را زيارت کنيم نه اينکه او در غيبت و در پشت پرده باشد. حقيقت انتظار به تعقل بر ميگردد که تعقل در قلب قرآن به کار رفته زيرا که در سوره کهف قرآن که کهف ولايت است «وليتلطّف» آمده که قلب قرآن است. بايد تلطيف سرّ بکار آورد و تلطيف همان تعقل است .[گل][گل][گل]بروزم